Jovisst blev det golf!

Dennis och jag spelade 12 hål innan det började duggregna lite obehagligt.

Först kom Annica med kaffe och kladdkaka som Dennis och jag mumsade i oss efter 9 hål.image189
Mums och tack Annica!

Dennis såg som vanligt glad och förhoppningsfull ut. Och vi hade faktiskt små solglimtar trots att himlen var blåsvart runt oss.
image190
På grund av väderutsikterna så var Dennis välklädd från topp till tå...

image191

Svingen var lugn och avslappnad och han drev ut mig rejält på de två första hålen.
Några stilstudier från hål 6.
image192
En bra drive och ett kort järn till flaggan...
image193

Dennis inspirerade mig, och efter några hål så fick jag ordning på min egen sving för första gången på flera dagar. Tack för det Dennis!

På hål 8 hamnade Dennis i brydsamheter och valde att droppa istället för att riskera livet och sina klubbor.
image194

Men på hål 9 kompenserade han för missen genom att enkelt göra par!

Och jag fick som sagt var igång något som liknade golf igen och gjorde sex par på de tolv hålen, och det kan jag lova var bra mycket bättre än de senste dagarnas resultat.

Kommentarer
Postat av: Ann o Janne

Hej Ulf,
Stenen i kanten på gropen på hål 8 känner vi väl igen. Från det läget gjorde ju Du ett konstslag vi aldrig glömmer. Baklänges fick du upp bollen på green!!
Kram
Ann o Janne

2007-10-28 @ 18:01:19
Postat av: Dennis H

Hej
Det blir väl en runda idag också? vilken tid
Mamma vill nog också följa idag, antingen spela eller som caddy, beror på hur många vi blir.
hör av dig.
Dennis

2007-10-29 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0