Orörd natur ska bli vår största tillgång?

Jag ska påminna Göran Greider och Christer Gruhs om att dom fortfarande inte har svarat på min inbjudan eller mina frågor.

Jag bjöd in dom till en forsränning i Klingforsen med Dennis. Utan att ha pratat med Dennis i förväg...

Jag frågade hur dom menade att orörd natur skulle visa sig bli vår största tillgång i framtiden.

Jag förtydligade frågan och skrev:
- För vem?
- När då?
- Hur då?

Göran Greider lovade att återkomma, hur det var med Christer Gruhs minns jag inte. Men jag har inte hört något från någon av dom.

Men nu ska jag påminna om frågan.

Jag lovar att återkomma i bloggen när jag fått svar.

Snökäpparna har jag alltså släppt eftersom jag fått svar så att jag fattar. Vägverket har upptäckt att man kan spara pengar och öka trafiksäkerheten genom att ta bort kravet på reflexer. Då är det väl så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0