Olika liv.

Fick nyss ett annat mail. Jag tror att jag bloggade tidigare om en lumparkompis som numer bor på en liten ö utanför afrikas kust. En liten ö nära några kända turistöar.

Bengt och Christina bor där sedan många år och odlar vindruvor som en liten hobby.  Årets skörd var OK och vinet har provsmakats. Det smakade lite bättre än förväntat. Kanske kan det bli en suveränt bra årgång.

Jag tar mig friheten att publicera en skön bild från hängmattan som jag fick tidigare idag.
image250
Christina läser det lokala annonsbladet - eller är det en broschyr över skidsemestrar?

image251
En vacker bild på Benke som jag fick tidigare i år. Minns inte var han berättade att bilden är tagen, men troligen inte vid hängmattan på den tidigare bilden.  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0