Midvinterblot kan rekommenderas...

Jag ha mängder av mer eller mindre suddiga bilder från festen.

Återkommer när jag redigerat, sorterat och kommenterat.

Men den här bilden måste jag visa innan jag sussar (klockan är ju trots allt halv fyra en söndag morgon)
Jag steg av bussen vid Konsum och hade hundra meter kvar till min lägenhet.

Precis utanför trappen kom det en nyfiken räv. Tyvärr var mitt kameraminne fullt och hade bara plats för en bild.

image281

Men räven tjafsade runt kring mina fötter en lång stund och ville något...
Kanske en varg eller ett lodjur i närheten? Mitt i byn?

Nu ska jag sova. Återkommer imorgon (senare idag) när jag tittat på bilderna från vår trevliga resa till Mora och Midvinterblot. En upplevelse att rekommendera!

Men en bild från föreställningen visar jag redan nu.

image282

Riktigt bra show. Kanonbra! Härlig upplevelse!!


Kommentarer
Postat av: AnnaB

Oj, vilken fin räv! Vad konstigt att den var så orädd! Eller också var det rädd den var då, men inte för dig. Kul att resan var bra! :)

2007-11-26 @ 09:28:53
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0