Men nu är det reklampaus.

Undrar varför jag jämför den här bloggen är med en dagbok. Det är ju nästan en timbok.

Men det kanske fungerade så med en dagbok på det gamla sättet också. Den låg i byrålådan och man skrev när man kände för det. Inte vet jag.

Det här är nytt för mig. Men jag har upptäckt att det är ett sätt att hålla kontakt med både släkt och vänner. Samtidigt som man kan uttrycka åsikter om olika företeelser utan att skriva insändare i papperstidningar. Insändare som kan irritera de som tycker olika eller inte förstod...

Här är det få som läser, men jag får ändå en chans att sprida mina tankar, funderingar och bestämda åsikter till hela världen. Kul.

Fotboll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0