Välkommen till vår vackra fjällvärld?

Affärstältet, eller vad man ska kalla det, på kalhygget efter vägen upp mot Idre Fjäll har fått två baracker som entré.

Igår när jag tog en tur förbi hade jag inte kameran med mig. Men jag minns ungefär hur det såg ut:

En monstruös skylt på den fula konstruktionen i det förfulade landskapet:

(Med risk för att jag kommer ihåg siffrorna fel)

image344

... och inget mer. Men det kommer väl?

Vad får man för intryck?
Att "bäst före datum" gick ut förra säsongen?

Hoppas att kommunens stadsarkitekt tar en titt och styr upp fortsättningen på bygget.

Kommentarer
Postat av: Jonas Gardsiö

Blir det aktuellt med underställ igen så hör av dig. Jag köper ett åt dig på annan plats:-)

2007-12-16 @ 14:49:59
URL: http://www.gardsio.se/minblogg.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0