TELIA

I våras fick jag ett erbjudande från Telia.

En trådlös telefon om jag tecknade ett bättre avtal i 12 månader.

Tackade ja.

Senare fick jag erbjudande om trådlöst Internet om jag band avtalet i 12 månader.

Tackade ja.

Nyss fick jag erbjudande om att testa TV via bredbandet med massor av kanaler gratis i 12 månader.

Tackade ja.

Så nu har jag en massa nya prylar som jag får behålla även om jag säger upp alla avtal med Telia.

Den trådlösa telefonen fungerar.
Det trådlösa nätverket fungerar efter några trassliga dagar.

Kan inte se hur dom prylarna ska sluta fungera om jag säger upp avtalet med Telia.

Nästa projekt blir att installera TV via bredbandet.
Nytt modem och en digitalbox fick jag.
 
Tack Telia.

Om jag säger upp avtalet om TV via bredbandet om 9 månader kostar det mig 0 kr. Annars är det 3 månaders uppsägningstid.

Om jag skaffar en extra TV så kan jag altså se två TV-program samtidigt, och en DVD-film på datorn, och hålla kontakt med omvärlden via mail och telefon.
Jag har en vanlig radio också...

Troligen kommer jag att bli väldigt splittrad och ännu mer förvirrad framöver  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0