Min hjärna sysselsätter mig ofta..

Men det gillar jag. Vi har kul. Min hjärna och jag.

Vad händer med det vita när snön smälter? Grubblar och fnissar än... (ni läste väl julbrevet)
Kanske man fattar om man blir mer omtänksam?

Vad är mörkrets hastighet? Finns det ljusa hål som knuffar bort dom svarta så att vi inte behöver bry oss?

Hur många äpplen kan det bli av en äppelkärna? Hur många gurkors framtid raseras av en leverpastejsmörgås med saltgurka?

Min SAAB ska få leva vidare med en ny eller begagnad vattenpump. Troligen bättre för miljön än om jag köper en ny bil. Det belastar nog miljön mer att tillverka en ny bil än en ny vattenpump.

Men ibland skojar min hjärna med mig. Så jag är inte helt säker.
Men vi trivs med varandra och har kul tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0