Lastpallar med varor på ingång

Idag hade jag kameran med mig. Så här ser det ut. Kanske inte så anskrämligt fult som jag beskrivit det.
Men helhetsintrycket på kalhygget är inte speciellt prydligt.
Eller också börjar jag vänja mig...

image346

En vy åt andra hållet visar i alla fall några enstaka träd på avstånd med vacker rimfrost. Men bakom tältet är det
helt renskrapat. Blir väl än fulare i sommar när snön har försvunnit.

image347

Kommunfullmäktige som igår skulle utse en ny representant i Idre Fjälls styrelse resulterade i att Jan -Erik sitter kvar. Men som vanligt var det en kommunsplittrande gnälltant från Särna som inte var nöjd... Märkligt hur en del människor fortsätter att tjata om sitt lilla hörn av kommunen utan att förmå se till det bästa. Är det lokal röstfiskning eller total inkompetens för uppgiften?

Men jag kanske är för dåligt insatt själv i hur man bör trixa och manövrera när man har erhållit några väljares mandat i en politisk organisation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0