God Jul!

Skickar en julhälsning så här:

image349










En speciell hälsning i osorterad ordning till:

Anna B, Per B, Anki o Gunnar, Gerda o Lasse, Fredrik, Staffan, Roger o Annika, Dennis, Kina o Nisse, Maud o Norbert, Mia o Klara, Arne o Angela, Ove, Micke S, Jonas, Jocke J, Pipa o Gunnar, Monica, Janne o Ann, Johanna, Lasse, Gunnel o Inge, Alf S, Alf N, Ingrid o Svante, Erling, Käcken, Mats, "Kresam"-Bengt, Hjert-Gunnar, Anki o Leffe, Nigel o Linnea, Jordi A, Lisbeth o Björn, Anna S, Eva o Lars, Grabbarna Gruhs o Greider, Telia, Herbert, Anders o Sofia, Stråken, Vägverket, Stefan J, PeGe, BeGe, Emil, Gunnar B, Peter E o Peter E, Lexö-grabbarna, Gabbe, Farim, Ahmed, Maria, John o Yvonne, Egon o Ella-Greta, Sickan o Göte, Lars o Lena, Ingemar, Peter B, Håkan o Ingrid, Micke, Jocke A, Benke o Christina, Hasse S, Inger L, o s v...

Vet att jag har glömt bort många viktiga och betydelsefulla personer i mitt liv, men jag hoppas att ni förstår att jag hade kul när jag listade namn som dök upp i mitt minne just nu. Så jag hoppas att ni inte försöker göra någon djupare analys av listan.

Ett skojigt  NYTT ÅR önskar jag mig själv och alla bloggläsare! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul til deg også, Ulf.


Hilsener fra Alf S

2007-12-21 @ 18:06:18
Postat av: Monica

Hi Hi Hi! Gullig tomte! Du glömde mamma tror jag;) God jul till dig också.
Monica

2007-12-21 @ 23:06:29
Postat av: Ingrid - Håkan Spånberg

En riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR önskar även vi dig Uffe o fortsätt med din blogg trevlig o lätt läst o mycket info från vad som händer o sker runt ikring oss... Håkan o Ingrid

2007-12-21 @ 23:36:40
Postat av: Janne o Ann

God jul/nytt år önskar vi dej också. Hoppas bilen håller.

2007-12-22 @ 16:39:17
Postat av: AnnaB

God Jul! Ser fram emot att ses snart!

2007-12-22 @ 18:07:52
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0