Artikeln i DN.

Jag har inte kunnat hitta Stefan Jonssons artikel på webben och kan därför inte länka till den.

Men jag scannade in den och försökte göra den läsbar utan att den skulle kräva alltför många kb..

Visar den i form av två bilder som borde vara läsbara om ni förstorar dom.

    

Gör så här:
Klicka på bilden. Då visas den i större format. Spara den i din dator och förstora den. Då är den läsbar.

Bild två borde vara läsbar utan att spara hem den i din egen dator.

Kanske finns det smartare sätt, men jag tar vad jag har och gör vad jag kan..:-)

Kommentarer
Postat av: Ulf

OK, jag inser att det hade varit smartare att dela upp artikeln i tre bilder, man jag vill inte ägna all min tid åt att detta.

2007-12-06 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0