Pernilla Wiberg

Besökte Idre Fjäll och kikade lite på Pernilla Wibergs Super G-tävling.
 
Pernilla på väg in i mål i lätt snöfall.
 
Fredrik bad Pernilla kommentera åket och ge lite tips upp i backen till alla andra åkare.
 
Vink till Uffe. Vi har ju snart träffats minst två gånger per år de senaste åren. Golftävlingen (den öppna) som jag vunnit en gång och kommit trea i en gång och vid hennes bröllop i Idre kyrka, och naturligtvis vid de årliga Super G-tävlingarna.
 
Jag glömde fråga om hon tänkte hälsa på hos Arne i ateljén för att se om han hade några nya roliga målningar på G i ateljé G...
 
Om en timme (kl 14:00) ska det spelas in ett TV-inslag där Pernilla Wiberg och Gunde Svan tävlar i parallellslalom i Västbacken. Men jag kommer inte att uppträda, inte ens närvara... Vi får ju se det på TV så småningom.
 
Idre Fjälls interna TV-fotograf var på plats och spelade in från Super G-tävlingen, men kommer inte att sända något eftersom det först kommer på SVT framöver.
Trond kom susande med TV-fotografen, men då hade Pernilla redan gått i mål om jag inte minns fel.
 
Det hade förvarnats om mycket snö senare i dag i våra trakter, men så här långt har vi inte sett mycket av det.
Skulle tro att det håller sig längre österut.
 
Men balkongbilden i morse bjöd på sol och en hotande molnfront söderut.
Men det kom inte många flingor, och de som kom var pyttesmå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0