Minnen...

... första kärleken...


Ann-Christin gav mig ett litet hjärta med två bilder i...


Snälle Uffe med tuff våg ovanför pannan...

En tid var tjejer viktigare än trimmade moppar - eller om det var tvärtom...

*   *   * 

Många år senare var det slut, och snälle Uffe var tuffe Uffe (men snäll) i Norrköping.

Gick på tekniskt gymnasium i Norrköping och var en kort tid medlem i ett "avancerat" gäng av entusiaster för raketer och rymden...



Visst minns jag allt det där och annat som jag upplevt, men jag är så oerhört tacksam för att mamma har sparat så mycket på ett ordnat sätt.

*   *   *

Hälsade på hos Arne i ateljén också...


Gissa om jag tyckte att det var ett porträtt av min första kärlek i Oxelösund...

Besökte också golfbanan för att kolla läget nu när den är öppen för spel på "vintergreener".


Hål tio i lätt regn och plus tio...


Övningsgreen

Classe var där och ...


... köpte nya golfskor av Angela.

Geir dök också upp.


Norsk nationaldag, så Geir bjöd Classe och mig på kaffe med tilltugg på ICA.

Tack Geir och Norge!
Jag fick dessutom senare se norsk hockey som höll bra i två perioder mot Ryssland.

*   *   *
Nu ska jag gräva vidare i kartonger, lådor och små påsar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0