Här gick det fort...

... snabb dramatik på Gläntvägen.

Jag hörde ett väldigt springande och dunkande utanför min lägenhet och var tvungen att kika ut...

 
Gissa varför bilden blev suddig - jag hade inte kameran med mig första gången jag kikade ut och såg en massa sprngande brandmän. Höll nästan på att krocka med en av dom.

Fort in efter kameran, men när jag var tillbaka efter tio sekunder var dom borta.


Det visade sig att mitt under övningen - det var nämligen en övning - gick det ett prio 1 larm och då tog övningen tvärt slut.

Men larmet gällde inte brand, så det vara bara att lugnt och fint samla in alla brandslangar som man hade släpat upp i loftgången på andra våningen i en rasande fart.


Johan som alla golfare känner igen från köket i golfrestaurangen när Bettan drev den.


Skalman som alla golfare känner igen som Banvärd och ivrig golfare.

Känns tryggt att det är pigga bekanta som kommer rusande om det skulle behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0