Tittade på bilar och annat...

Kul med fint väder under dagens "cruising" på byn.






















Jag träffade också Jennifer som var hemma på besök hos Anki och Leffe.









Medan bilarna rullade vidare så hälsade jag på hos Trond med den flytande golfgreenen.


Trond berättade golfhistorier och vi andra försökte pricka flotten.


Jocke...


Benny spelar från andra hållet, men gör det bra.


Törnan...

Jan-Erik dök också upp och spanade in avstånd och lämpligt klubbval

Han såg rätt säker ut innan han valde klubba...


Inte så helt fel. På en gräsmatta så hade den studsat in på green och rullat i kopp...

Vi tog en liten paus på Njalla efter det, och då dök det upp mängder av bekanta.

Semestrande polis och ordförande i golfklubben


Mari dök också upp med Terjes trevliga flickvän.


Och BG dök upp.

Jag kan berätta att jag också slog några bollar mot flotten. Fick sista bollen att stanna i bortre hörnet och fick en ny livrem som pris.


Tuff livrem. Den finns att köpa hos Syrran & Jag, men inte just min...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0