Och här snöade det mer i natt...

Parkeringen blev plogad i går, men senare på kvällen så kom det ytterligare någon decimeter.


Bilen som skymtar till vänster tillhör en duktig golfare som alla i Idre känner. Jon som numera bor och jobbar på Hooks GK sommartid.


Ahmet och Lotta skottar fram bilen för att ge plats för snöröjning utanför grillen.

Och i dag skiner solen, men det behövs mer snöröjning.

Jon flyttade senare sin roliga "Bubbla" och Wollert kunde röja både vägar och parkering.


Varje hörn av parkeringen var fri från bilar och nu är det rejält snöröjt.


Mycket snö handlar det om.

Samtidigt som jag skrev det här tittade jag på herrarnas störtloppsträning på Eurosport på TV.
Burr... jag börjar bli farträdd både när det gäller skidåkning och bilkörning. Eller kanske fartklok..
... men jag kraschar hellre i hög fart på skidor än i en bil... om det inte kommer ett träd eller annat hårt i vägen.

Snart ska jag se tjejernas "Superkombslalom" på TV samtidigt som jag följer utvecklingen i Egypten via datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0