Liften på Himmefjäll är reparerad...

... enkelt fixat inför invigningen på fredag.

Men i dag var det så kallt på förmiddagen att jag inte ens brydde mig om att ringa Erling.
Minus 30 hemma hos mig vid åttatiden, och någon nämnde minus 34 i byn i morse.
Ungefär hälften uppe i skidbackarna... men ändå...


Promenerade lite på byn och tog bland annat en bild på en eftermiddagssol bakom tunna moln.

Tog också en bild på en anonym Volvotaxi som borde haft en snygg logga som på bussen ni skymtar bakom, men på grund av en avveckling av delar av den verksamhet som tidigare dekalklistrare fixat med min hjälp, och min kraschade dator i höstas, så hände inget.

Billigt är inte alltid bäst...



Taxi i Idre expanderar (bussarna i bild är fler och annnorlunda...) och har nu också hand om Skidbussen mellan Idre Fjäll och Fjätervålen som jag tidigare visat bild på.

Här igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0