Vädret är lurigt...

... prognosen från igår var ju helfel...
Jag besökte banan utan en tanke på golfspel, men efter en god bakad potatis med Skagenröra så dök Alf och Inga-Lill upp och jag spelade nio hål med dom.

Det gick lite si och så, och jag lyckades pricka varje fairway på utslagen. Inte så långt, men rakt.

Jag hade inga laddade batterier i kameran, så när jag kom hem kunde jag räkna igenom hur många rundor jag spelat i år. Istället för att pyssla med bilder.

Nu har jag spelat 48,7 artonhålsrundor. Vissa dagar bara nio hål, och andra dagar tjugosju. Och några dagar då och då helt utan golf. 

För övrigt tycker jag att greenerna borde vattnas flitigt dagar som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0