Bilen på banan igen!



Om man inte kan lokalisera problemet, så får man gå runt det...

Men ska det bli fler lösningar av det här slaget får jag skaffa en Checklista för start.
Just nu är den inte längre än att jag kan hålla den i minnet utan papper...

1  Larm av
2 Tändning på
3 Bränslepump på
4 Start

Och vid stopp...

1 Tändning av
2 Bränslepump av
3 Larm på

Golfbanan är i stort sett insnöad. Helt i onödan eftersom snön troligen försvinner innan det blir "riktig" vinter.




Vy från green på hål 18.

Och en vy från tee på hål 10.


Men skönt väder för golf, och Erlings och mitt speciella övningsområde var nästan helt snöfritt.

Vi hämtade övningsbollar som blivit kvar i skogen och lånade en av de gröna plastkorgarna som måltavla.
Erling stegade upp avståndet till cirka 27 - 30 meter. Lagom för en kvartssving med en Lobbwedge...

Efter att vi slagit ut och plockat tillbaka bollar några gånger så började träffbilden bli ganska bra.
Jag träffade utsidan på korgen efter studs ett par gånger, men Erling träffade sargen en gång och studsade rakt upp.
Nära "Hole in One" alltså...  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0