Konflikten mellan Israel och Palestina berör.

Men jag hoppas verkligen att de få idioterna bland demonstranterna i Malmö stoppas, fängslas, döms och utvisas. Även om de flesta idioterna troligen är svenska skåningar eller smålänningar från landsbygden...

Inget ont om skåningar, smålänningar eller landsbygden, men det är otäckt det som händer.

Och onödigt nu när protesterna mot Israels övergrepp mot Palestinierna redan fått effekt.
En tennismatch utan publik räcker väl som protest. Med all internationell uppmärksamhet som det gett.

Men korkade idioter riskerar att förta hela effekten genom att visa hur Israeliskt tokigt man beter sig även i Sverige.
Vill dom visa att människor är idioter, eller  har dom bara hamnat i mediafällan?

Syns jag inte så finns jag inte? Därför är det bra med masker, huvor och solglasögon.... "jag var där men ingen kan identifiera mig".

Alla syns och får uppmärksamhet, även om de inte var där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0