Tronds Trippel...

Sex hål Greensome, sex hål Bästboll och sex hål Scramble. Classe och jag spelade i lag och gick med ett trevligt par som fick en tung start men kom igen alldeles utmärkt.

Classe tillsammans med Ingalill och Alf på hål tre. Classe och jag började med ett knippe tvåpoängare och en trepoängare, men när det blev Bästboll så spelade vi jämndåligt båda två.

På hål åtta blev det en längre väntan samtidigt som Ingalills dotter Emelie skulle slå ut på hål fem.

Ett kort järn räcker för Emelie som siktar noga innan hon tar stansen...

Blicken på bollen och bra träff men jag tror den landade i greenbunkern...

När kameran ändå var upp så tog jag en bild till på mitt spelsällskap

Classe och jag kom nog sist i tävlingen, men vi hade kul trots ett antal regnskurar under rundan.

Vinnare blev troligen Marie K med pojkvän som spelade bra och grejade 40 poäng. Tvåa blev troligen Jon-Anders med sonen Dan som också hade 40 poäng...

Bollarna bakom oss var väldigt sena, och alla bollar före oss hade redan åkt hem så därför stannade jag inte till prisutdelningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0