Knepig blogg ibland...

Jag la ut en bild på fyrverkeri som Monica inte ville att jag skulle publicera.
Men det fattade inte jag.
Hon hade skrivit sitt namn med stora bokstäver över bilden. Något som jag lätt suddade ut i Photoshop.

Efter vänligt påpekande från Monica så raderade jag inlägget. Och det försvann i min blogglista över arkiverade inlägg, Men inte försvann det på nätet!  Bilden kunde jag senare radera.

Så nu finns inlägget kvar, men utan bild. Och jag kan inte ändra inlägget eftersom det är raderat och bortsopat från det arkiv jag kan nå....

Många ord om ett pyttelitet problem.

Det snöar fortfarande lite lugnt utanför. Och det vita och mjuka fylls på.

Mycket trevligare och mer rogivande än ösregn som stänker mot svart asfalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0