Läcker avslutning på Njalla efter en kul golfdag

Jag sa till mina medspelare att jag skulle fira en eventuell seger i någon av deltävlingarna på Samerestaurangen Njalla. Men när det gick så illa för mig så kom jag på att jag behövde tröst.

Dålig golf, fel på bilen och utebliven resa till barn och barnbarn, mamma och syster.

Eftersom jag hade hoppat över lunchen så var jag dessutom hungrig.
Jag åt en läcker Västerbottenpaj med Souvas och därefter en perfekt biffstek med bearnaisesås och drack två glas rött. Jag hade ingen kamera med för att kunna fotografera läckerheterna...

Men en gammal bild från invigningen i november 2008 kan jag upprepa.

Syskonen Jörgen, Anneli och Benny bjöd på trubadur och mat vid invigningen som var välbesökt.

Restaurangen kan VARMT rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0