Golf med Håkan och Putte idag

Lite svalt, men varmt varje gång solen tittade fram. Tröja på och av hela tiden alltså...
Putte spelade bra och hade gått på sitt hcp eller bättre om han inte strulat till det och streckat sista hålet.

Och bränslepumpen fungerade när tanken plockats ur bilen. Nästa misstänkta del är reläet till bränslepumpen.
Ska ringa Ford i Mora imorgon och be om kopplingsschema för reläkontakterna.


Jag kollade reläet med ström från batteriet, men kunde inte märka att det reagerade. Det borde ju höras ett litet klick tycker man...

Kommentarer
Postat av: stefan

hej ulf!har du inte köpt en rephandbok till din ford?jag tyckte mig se det på din blogg förut,i dom så finns det kopplingsscheman över hela elsystemet.iallafall i min rephandbok till mercedes.mvh stefan

2009-08-12 @ 21:40:23
Postat av: Uffe

Tack Stefan för att du påminde mig...

Jag har nu letat fram handboken.

2009-08-13 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0