"Lägg Åh" 2008

Det var ju inte bara golf, det handlade också om god mat och trevligt umgänge.
Jag tog massor av bilder, men dessvärre blev många suddiga på grund av min iver eller imma på linsen...
Maten var som vanligt suveränt god och rikligt tilltagen


Matkön var ibland lång och glad...

... och alla fick sittplats inomhus

 



Många roliga historier berättades..




Anders fokuserade bättre än min kamera...


Men vi hade ju spelat golf så det blev prisutdelning också...

Längsta drive var även mitt i fairway.

Lagtävlingens speciella regler gjorde att det blev "lite" komplicerat att räkna ut vilket lag som vunnit.

Därför tog tävlingsledningen snabbt och intelligent beslut om att lotta ut ett förstpris bland deltagarna.

Lotterna samlades i Tronds mössa och Kina drog vinnaren...

Åse vann! Hon grattas här av Lars-Göran. Vi tre gick i samma boll och hade en kul runda med bra golf av Åse.
Rätt tjej vann alltså ett års fritt medlemskap.


Här har Trond tagit på sig lotterimössan och Åse visar att det är maken som vann eftersom det är han som tidigare betalat årsavgiften... tror jag att hon sa....

Men det fanns ju en tävling om bästa utklädning också.

Den tävlingen vanns i utklassningsstil av det här paret:

Den matchande hunden tog det coolt...


Jesper gav Trond en puss på kinden som Trond får svårt att förklara senare...

Jesper gjorde alltså en spektakulär avslutning på sin tid på kansliet i Idre. Lycka till i fortsättningen Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0