Golf på tre idag

Alf har återvänt och var extremt golfsugen. Därför blev det golf för tre idag.


Jag har hittat självulösaren på kameran och fick vara med på bild.

Vi började golfa precis när några glesa regndroppar hade slutat falla, och fem minuter efter att jag tog den här bilden kom solen fram från en molnfri himmel. Därefter behövdes varken mössa eller jacka.


Alf tittar låångt efter sitt andraslag på hål 15. Vi hittade den senare mellan en myrstack och en tall i slänten bredvid green.


Erling laddar rejält för sitt inspel på hål 15.

I poänbogeyn blev ställningen:
1:a Alf
2:a Ulf
3:a Erling

I Köpenhamnaren lite annorlunda:
1:a Alf
2:a Erling
3:a Ulf

På hål 6 ligger en trevlig grästrave och väntar på att bli jättefin på röd tee.... "röda mattan" kanske...

Kommentarer
Postat av: Ewa Berggren

Hej Uffe!

Du har det bra du. Här nere i vackra huvudstaden är det strålande sol idag och det bara gnistrar från alla träd i otroligt många nyanser.

Thomas och jag spelar på vår hemmabana, Österhaninge, men den bana gå ju inte att jämföra med Idres bana.

När jag har mer tid så återkommer jag med rapporter och kanske även kommentarer till dina inlägg.

Ha det så bra.



Mvh

Ewa

2008-10-15 @ 08:29:36
URL: http://www.sis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0