Golf med tre trevliga töser idag

Jag hade ingen kamera med mig så ni får tro mig ändå.
Jag spelade med Angela, Agneta och Inga-Lill.
Vi hade kul och tur med vädret. Åskan mullrade några gånger uppåt Grövelsjöhållet och det kom vid två tillfällen lite lätt regn. Men just nu vräker regnet ner i byn. Men bara en tillfällig skur som valde rätt tillfälle.

Det mest dramatiska idag var nog bollen som dunkade ner ett par meter från Angela när vi var på väg fram till backen upp mot green på hål 18. Jag hörde att man skrek fore långt borta, men reagerade inte. Det gjorde ingen av damerna heller.

Det var alltså ett utslag från hål 1 som var både snett och ovanligt långt....
Men det gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0