Hoppsan så vann jag 1 miljon dollar.

Fick ett mail från italien och från holland som berättade den underbara nyheten.

1.000.000.00 USDollar har jag vunnit därför att en dator slumpvis valt ut mig bland 6.000.000 andra e-mailadresser.

Ska bli kul att forska vidare om vad det är för typ av skämt, eller försök till bedrägeri...

Jag har skickat två mail som svar och frågat vad det handlar om. Ett till Italien och ett till Holland. Inga svar än.

Hur f-n fick dom min mailadress? Kanske genom min fråga om Carl de Witt till ett galleri i Holland? Inte för att jag tror att vare sig Galleriet elller konstnären själv är inblandade, men visst är det spännande med Internet.

Du är iakttagen.

Men mig lurar dom inte. I alla fall inte så att det lönar sig för dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0