Då och då får jag kommentarer i bloggen.

Varje gång plingar det till i min mailbox eftersom jag bett att få godkänna alla inlägg. Kul att det blir dialog. Det var det som var tanken med dagboken.

Hittills har jag inte behövt stoppa någon i mitt tycke konstig kommentar. Alla är publicerade och oftast har jag svarat med en egen kommentar.

Men eftersom kommentarerna är redovisade vid de olika dagboksinläggen så syns det inte att det kan pågå en dialog om gamla inlägg. Lite synd tycker jag.

Men jag är ju nybörjarbloggare, och det finns kanske något sätt att tydligare visa att det pågår dialoger som kan vara intressanta för fler.

Men nu har jag i alla fall nämnt det. Längst ned under varje inlägg syns det hur många kommentarer som finns för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Dennis H

Hej Ulf.
Rolig sida du har, jag tänkte om jag fick vara med er i morgon och spela golf? Vill se om min swing sitter där den ska.
hör av dig, Häls Dennis

2007-10-27 @ 14:46:24
Postat av: Ulf

Om vädret blir OK, så ringer jag dig Dennis. Kul att du uppskattar bloggen.

2007-10-27 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0