Kanske inte helgalet?

Insamlingen kanske är en bra idé?

Jag skickade nedanstående till Vägverket nyss:


Hej.

   Vi är ett gäng i norra Dalarna som startat en insamling för att hjälpa Vägverket att förbättra säkerheten på Rv 70 inför kommande turistsäsong.

   Det handlar om snöröjning och snöstörar med reflexer.

Jag har tagit på mig att sprida vidare vår insamling via min blogg på nätet. Men jag skule vilja kunna tipsa om hur man skriver när man betalar in sitt bidrag.

   Mitt förslag är att man bara skriver:

Störar, inte kvistar! REFLEXER!

   Men jag vill också kunna tala om vilket bankgiro eller plusgiro som bör användas.


Vänliga hälsningar

Ulf Björklund

IDRE

PS

Min blogg hittar ni genom att skriva uffe.blogg.se i Google. Hela adressen börjar med det vanliga http://

DS

Jag återkommer med detaljer om insamlingen när jag fått svar.


Kommentarer
Postat av: Jonas Gardsiö

HAHAHAHA!

Hoppas de nappar på detta. Jag sätter gärna in en tia på kontot.

Jag har inte fått svar från Peab ännu.

2007-12-12 @ 17:05:49
URL: http://www.gardsio.se/minblogg.htm
Postat av: Ulf

Om man ska brottas med något trist och bedrövligt så kan man ju i alla fall försöka göra det på ett kul sätt. :-)

2007-12-12 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0