Ingen golf idag för mig.

Fint golfväder, men jag prioriterade vårt hästtippande...
 
Jag fick fria händer att tippa chansartat nu när det är en omgång med flera favoriter som om dom vinner ger dålig utdelning.
Därför garderade jag favoriterna och chansspikade en häst i sista avdelningen.
Med 50 kr i insats per  andel så vill man ju inte ha alla rätt när utdelningen blir bara ungefär 100 kr per andel!
Vi vill ju ha många tusen i vinst per andel. :-)
 
On Track Piraten startar i tredje avdelningen mot storfavoriten Solvato. Blir ett intressant lopp, men jag vågade inte spika Piraten.
 
En gammal bild från 2013 när Erik Adielsson också körde Piraten till seger. Får vi se en repris?
 
Men lite kontakt med golfen får jag via webbkameran på banan...
Banan är fin i år.
Ska bli kul att se när det blir kortklippta, dressade och vältade greener till Fjälltouren i slutet av Juli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0