Onödigt rolig golf idag...

... Tronds Trippel alltså.
 
Jag spelade i lag med Alf och vi hade lag Bea och Åse i bollen.
 
Alf och jag spelade hyfsat i de första sex hålen som var Bästboll och kompletterade varandra bra.
Men när det blev Greensome i sex hål blev det gruvsamt. En mängd otaktiska beslut gjorde att vi streckade fyra av sex på rad. Vi chansade vilt trots att det inte fanns någon som kunde rädda oss ur ett svårt läge...
Tungt.
 
Men vi hade några roliga priser att vänta på eftersom det var pris för närmast hål på alla korthål också.
Bea hade ett kanonslag på hål 14. Säkert pris för närmast hål tyckte vi!

I övrigt var vi långt från några priser i vår boll.
Några bilder från väntan på prisutdelningen.
 
Bea, Alf och Åse åt grillspett medan vi väntade.
 
Och visst var Bea närmast hål på fjorton!
 
Och inte nog med det. Alf var närmast på ett annat korthål. Tror det var hål 5.
 
Battteriet i kameran tog slut, men jag hann få en bild på födelsedagsgubben Lennart som vann hela tävlingen i lag med Mari.
Om ni tycker att Lennart har många fötter så kan jag berätta att de med vita skorna tillhör Mari.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0