Snygga idrottstjejer...

Jag är imponerad över hur ungdomar tränar och ligger i för att bli bra på idrott.
Jag är också imponerad över prestationer hos eliten, nu mest skidåkning förstås.

Historien om pappan som inte gillade sonens innebandy är ju sanslöst sjuk. Så knäpp att man lätt kan tro att det är en tidningsanka... ni har säkert läst om den eller sett på TV.

En annan grej som jag inte vet hur jag ska ställa mig till är det här:


Snygg tjej som borde behålla skidkläderna på...

Vet inte om det är mest i vinteridrotter som det dyker upp märkliga kroppar, men det är nog så. Ofta mer kläder vintertid.

OBS! Därmed inget ont sagt om Marit Björgen. Alla kan ju träna som hon, om dom vill och orkar...

Möjligheten att tjäna en dryg miljon på några månader är kanske det som driver en del föräldra till konstiga saker
med sina barn, men innebandy för tioåringar... tja inte vet jag. Ska man skratta, gråta eller önska lycka till?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0