Kall morgon. Minus 20.

Men även om det var betydligt mindre kallt på fjället, så blev det ingen skidåkning för mig.

Gjorde en liten utflykt, men hade glömt minneskortet till kameran hemma i datorn...
Tog alltså inga bilder, men när jag efter fyra på eftermiddagen kom hem så påminde jag mig att det finns ett internminne i kameran, så jag knäppte två bilder.


Mörkt kvart över fyra, men det blir ljusare och längre dagar nu.


En liten gran som pekar med en hand... om ni ser handen...

Antagligen pekar han på att jag behöver hitta sladden för att ladda över bilderna nu när jag inte har ett minneskort att flytta över bilderna till datorn med.

Den lilla granen pekade rätt. Jag hittade sladden direkt. Den låg i orginalkartongen till kameran i bokhyllan lite snett fram till vänster...

Så nu lärde jag mig något nytt utan att behöva läsa manualen till kameran. Ladade batterier är ett måste, men minneskort behövs inte om man inte ska ta många bilder.



Kommentarer
Postat av: Maud

Vackra bilder!

2012-01-19 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0