Jaha... han avgick.

... inte en dag för tidigt tycker jag.

Kul kille, men vad är det för sorts parti han skulle leda?


Om den här kvinnan vet så undrar jag...

Men å andra sidan bryr jag mig inte så mycket.

Jag röstade ibland på Moderaterna eftersom dom tycktes vara bra för nytt företagande i Sverige, ibland röstade jag på Centern eftersom dom tycktes vara det enda parti som såg en poäng i att hela Sverige skulle leva. Jag röstade någon gång också på Miljöpartiet eftersom de flesta andra partier tycktes bortse från att vi lever på ett begränsat klot. När USA härjade som värst i Vietnam så röstade jag på V.

Folkpartiet och andra udda och luddiga partier har jag nog aldrig röstat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0