Fjätervålen

Jag hade tänkt ringa Classe för att höra om han var i Fjätervålen.

Men först kikade jag på Fjätervålens webbkamera för att se hur vädret var...

... och gissa vem som dök upp i bild på en liten miniskoter? Jag behövde alltså inte ringa.


När jag anlände till Fjätervålen hade det mulnat, men det var kallt nog för att tillverka snö.
Snöspjuten bjöd på vackert snösprut.

Senare såg jag två norska mammor som skulle ut på en liten guidad miniskotersafari med tre barn.





Den minste fick inte köra själv. Oj vad många glada skratt jag hörde när dom brummade iväg.


Jag hann också vinka hej till en glad tjej som jobbar i liften.


Kommentarer
Postat av: Annika

Kul Uffe! Välkommen igen med skidorna på!!!

Hälsningar

vi i Fjätervålen

2012-01-26 @ 11:22:40
URL: http://www.fjatervalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0