The Climate Scam...

.. inte för att jag känner det som trist att ha blivit portad för att jag fnissade åt FOX News och Lord Monckton.

Men visst finns det roliga kommentarer på den bloggen...

István { 18.02.12 at 21:48 }
Lena #7

Det var ett tag sedan jag kollade ”warmlist” sist, men det lär säkert finnas kring 500 olika eländen kvar, som kan komma att drabba oss.
Allt mellan Accne och Yellow Fever.
Thomas kan kanske hjälpa oss att inte förfalla i optimistisk berusning?
Själv har jag av princip förkastat alla katastrofteorier hittills, och har en ledning på ca 10 : 0 mot domedagsprofeterna.

Jo så kan det vara. Många hänger kvar vid kvällspressens löpsedlar för några år sedan, och vägrar inse att det finns en poäng i att diskutera nya lösningar för energiproduktion, försörjning och likaberättigande på klotet.

Men det kanske dyker upp nya tankar hos de som tänker själva också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0