Lite sugen på golf blir man...

Oj!

Berättar om drömrundan med två hole-in-one

Han gjorde två hole-in-one på samma runda.
Daniel Chopra berättar nu om drömdagen på Pebble Beach:
– Jag var som Tiger Woods på steroider, säger svenske golfproffset.

Det var natten i går, svensk tid, på inspelningsrundan på Pebble Beach Golf Links som Daniel Chopra gjorde det "omöjliga".



Omöjligt, nej inte alls. Jag har ofta känt att möjligheten finns på varje korthål... att jag inte lyckats en endaste gång beror ju inte på slumpen.
Jag har helt enkelt inte lyckats med det som jag betraktat som möjligt.
Beror det på risiga muskler, dålig syn eller slarv?
Jag tror att det beror mest på slarv.   ;.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0