Årsmöte i den lilla golfklubben snart..

... inte så intressant utan information om stiftelsens ekonomi för driften av banan.

Får nog höra vad som avhandlades så småningom.

Som vanligt vill jag påminna om att den ibland påträngande reklamen efter mina inlägg är något jag inte kan påverka eftersom jag använder en gratisblogg...

Bloggägaren tjänar någon krona på att jag har läsare, men det är inget jag bryr mig så mycket om.

Den dag jag har många fler läsare, eller blir så störd av all okontrollerad reklam, så kanske jag köper ett abonnemang där jag själv styr annonserna och kan börja tjäna pengar på min "dagbok", men det är inget jag funderar över.

Inte så länge bloggen fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0