Spänningen fortsätter...

... på sättt och vis...

Mina 48 kr på hästar lär inte ge många pengar tillbaka...



Mina hästar kom tvåa och tre, men eftersom vinnaren var en skräll så kanske det kan bli åtminstone någon krona tillbaka om mina återstående hästar vinner... men å andra sidan kan jag bjuda på 48 kr för spänningen och nöjet.

Den biten sprack, men det var kul att se.

Nu ska jag snart koppla om från flerkanalig spänning till en en mer avkopplad spänning i en bok och en skön säng.

Att Åtvid vinner är ju klart, och Brynäs fixar säkert AIK.
AIK från Skellefteå alltså, ett i år lite bättre lag än AIK från Solna. 

AIK är som idrottsförening lite som Älvdalens kommun... Vi är AIK och ni är kopior... om ni fattar efter att ha hört eller läst Solnaklubbens tjafs.
Tråkigt.
Nej egentligen bryr jag mig inte, men här hemma är liknande beteende mellan kommundelar inte trevligt för oss som bor och betalar skatt i hela kommunen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0