Etthundraåttonde rundan golf imorgon...

... för i år alltså. Rekordet är etthundrafyrtio rundor, men då var jag yngre.

Imorgon blir det golf med Alf, och kanske med Nigel... och kanske någon mer.

En annan kul grej är att min blogg hade rekordmånga besökare idag.

Jag brukar ha ungefär 60 - 80 unika besökare per dag.

Just nu är det 106 unika som tittat in....

Jag har en gratisblogg med en annons per inlägg som jag har noll kontroll över.
Men bloggleverantören får ju lite intäkter.

Och att skaffa en blogg som man betalar för och skaffar sig intäkter genom annonser och många läsare är inte min grej.

Det här är mest min egen bilddagbok där jag också kan framföra en del personliga uppfattningar om det ena eller det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0