Kall natt igen...

... följt av perfekt vinterväder.

Minus 20 i morse (och lite mer) och nu minus 5.


Att batteriet har varit ständigt inkopplat är fel. Det går bara att hämta el från stolpen max 2 timmar åt gången...

Men efter några timmars laddning igår så var det tomt i morse.

Men jag ägnar mig inte enbart åt batteriladdning.

Igår satt Erling och jag på Idregrillen och funderade över hästar som kan tänkas trava bra på Solvalla i dag.

Vi är ett litet gäng på fem personer som i några veckor satsat 50 - 80 kr var på lördagarna.

Erling åt en läcker pizza medan han funderade på de rätta skrälltipsen...



Det är jättekul att vi nu har tre mycket bra matställen i Idre.

Och inte bara pizza.

Idregrillen
med Thaimat som ett läckert extra tillskott i utbudet.
Lodjuret med husmanskost som komplement till allt annat, och härlig pizza eller plankstek.
Njalla med det lilla extra genom sin satsning på ren, röding och en fantastisk lunchbuffé.

Om jag skulle ranka de tre så rankar jag alla på plats ett!

Det handlar mest om vad och hur man väljer att äta.


När det gäller hästarna på V75 så kan jag inte avslöja vårt konstiga tips. Och nu är det dessutom för sent att spela.
Men vi garderade storfavoriten i sjätte, vilket kanske kan tyckas dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0