Kall golf idag...

Temperaturen steg så småningom till runt 18 minus, så Erling och jag tog en tur till golfbanan för att slå några järn...


Gott om snö men taket är skottat.

Erlings Audi med 4-hjulsdrift tuggade sig upp lite vingligt men stadigt till bomen och därefter slog vi tio bollar var.

Jag var lite fundersamma när han skulle vända bilen, men det gick helt utan problem.

Intressant att se 4-hjulsdriften i aktion. Tydligen är det ingen datoriserad kopppling mellan fram och bakaxeln eftersom jag såg att det kunde spinna lite bak, trots att framhjulen inte släppte greppet.

Men det gick lätt som en plätt.
Appropå plätt - nu ska jag promenera ner till Lodjuret och prova en ny pizza innan OS börjar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0