Fika hos Arne och Angela idag

Erling och jag var hembjudna på kaffe och jätteläcker tårta.

Vi hade med oss en liten chokladkartong, och det passade ju bra eftersom Arne hade födelsedag. Vilket vi inte visste i förväg...

Vi umgicks och hade det mysigt i nästan tre timmar och på vägen hem frågade jag Erling om han var intresserad av att prova en pizza på Lodjuret lite senare. Men hade fått en liten bit av tårtan med sig hem och kände sig inte redo för en pizza...

Jag gick alltså själv till Lodjuret lite senare för att undersöka om alla pizzor var lika goda som gårdagens, eller om det bara var en lyckträff just då.

Den här gången beställde jag den här


Och tog en bild innan jag började äta. Det finns en tallrik under pizzan...

Snygg och jätteläcker! Det var alltså ingen engångsföreteelse igår..

Mätt och belåten gick jag hem och passerade på vägen en icke mobil telefon

Men vem behöver en sån här i dessa tider när alla har en telefon i fickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0