Färd med Ford idag

Första gången i år (första turen sedan långt före jul)!

Ingen långresa, men ändå...

Här är beviset för att den har rullat

Det var ju bara knappt 15 minusgrader så jag tyckte att det var dags att rulla omkring lite i byn och flytta runt oljan och cirkulera kylvattnet... :-)

Hälsade på hos Arne och Angela och tog några bilder i ateljen





Härliga målningar!

Och Angela berättade att dom hade varit på Lodjuret och ätit en jätteläcker pizza igår. El Diablo. Det lätt gott så jag gick dit senare på kvällen...

Vid Shell är den nya verkstaden med en modern billyft igång sedan en tid.


Butiken kommer att öppnas om några veckor

Större och modernare...

Efter att jag parkerat bilen så tog jag en promenad till Lodjuret



Mycket snö här uppe också. Och mer ska det komma i morgon.



El Diablo var det.

Tyvärr glömde jag ta en bild innan jag börjat äta, och dessutom blev bilden suddig..

Borde kanske inte visa den suddiga bilden, men ni som brukar äta pizza kan nog ana att det var en jättetunn och knaprig botten med vackert arrangerat kebabkött, pfefferoni, tomater, lök, mozzarella och kryddig sås.

Den var svettigt läcker!  Tack Angela och Arne för tipset!

Och efter det njöt jag av frostig vaniljglass på uteserveringen..  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0