Låga dimmoln i byn men sol på fjället...

Tog en tur upp på fjället med Forden...


Nästan som havsutsikt när dimmolnen ligger som ett lock över dalgången...
Jag hälsade senare på hos Erling och tog en ny tur upp med honom, men då hade solen sänkt sig under horisonten eftersom klockan var nästan tre på eftermiddagen. 

Vi tittade in på Himmelfjäll där man jobbar för fullt med att få igång den första utförsåkningen inför vintern. I brist på konstsnö så fyller man på med lastbilstransporterad snö. Trots att vi nu fått tillräckligt med snö, och får mer på torsdag, så är det nog klokt att ladda för att kunna hålla öppet i vår.

 
Ett billass snö på väg att backa upp mot liften till höger.

*   *   *

Jag skrev tidigare om att jag letat bilder på Marit Björgens snygga muskler, och fick en kommentar på inlägget från Stig-Arne...

Jag visade då den här bilden:



Senare letade jag vidare och hittade den här:


Kolla magen...

Men Stig-Arne hade bifogat en annan bild i sin kommentar...



Även om det ser smått äckligt ut (så att man tror att bilden är manipulerad...), så kommer jag även i fortsättningen att beundra henne när hon åker skidor...

Och vem kan garantera att bilden inte är manipulerad?
Photoshop kan fixa det mesta med några enkla grepp...

Jag blir misstänksam när jag ser den helsvarta bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0