Ingen golf idag.

Det blev en "Sportlunch" istället.

God mat och Snooker...


Fyra herrar åt en läcker kycklingrätt och tävlade därefter seriöst och med stort allvar en lagtävling i Snooker.

Eftersom vi var fyra så bytte vi 2-mannalag efter varje omgång. Det blev alltså tre olika lagkombinationer, och vi hann spela tre rundor innan det var dags för hemfärd.

Nigel tyckte att jag skulle vara med på bild och lyckades ta en bild där jag missade allt...

Erling spelade den gången tillsammans med Nigel, och jag spelade tillsammans med Alf.
Därför ser Erling ganska nöjd ut med min miss. Och det var inte den enda missen.


Vi förde också individuella resultat. Seger för laget gav en seger för varje lagmedlem.
Nigel vann med god marginal. Kul att se en som vet hur man gör...

Men alla hittade ibland fantastiskt trickiga lösningar på knepiga problem. 
Ibland kunde man nästan tro att det bara var tur, men inte när det gällde Nigel.
Han visste hur man skulle placera den vita bollen i ett omöjligt läge för motståndarlaget när han inte kunde sänka en poängboll.
Kul spel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0