Härligt vårväder idag också.

Och jag har sett på TV.
Nåja, inte bara det, men det gick en repris på TV2 klockan 12 om Picasso och en berömd fotograf som jag ville se. Intressant program. Kommer kanske att dyka upp på SVT Play så småningom

Balkongbild nyss

Snön sjunker snabbt undan i byn.

Jag fick ett roligt mail från min syster som beskrev alla roliga påskkärringar och deras hemgjorda påskkort.

Det här vann priset...


"Grattis på Påskdagen"
Barn är roliga.

Jag nämnde det på en annan blogg och fick det här tillbaka:

Ja barn är väl för härliga!

Det var avslutning på småskolan, och barnen hade samlat till en blombukett till lärarinnan och diktat ihop följande rader på kortet som följde med:

"Låt lärarinnan vila i frid i sommarens soliga dagar bland blommor och djur."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0