Fjällbäckens tomtområde

På hemvägen parkerade vi bilen vid Fjällbäckens tomtområde och tog en inspektionsrunda till fots.

Oj, säger jag. Oj vilket fint område!
Jag har ju tidigare bara sett terrängen från parkeringen i kurvan med reklamskylten och sett ett väldigt kuperat område med branta raviner kors och tvärs...

Vilken positiv överraskning det blev när vi tog en promenad in i området.

Vägen är körbar en bra bit in i området trots vårvärme och tjällossning. Från den vändplatsen går det bra att ta sig vidare till fots.


Från de först sålda tomterna ser man både Städjan till vänster och Idre Fjäll.
Och det känns som att det går att ta sig till dalstationen i Väst utan lift. Och skidlift tillbaka lär redan vara planerat.

Kanonfint tomtområde. Och en hel del av de bästa tomterna är redan sålda! Hade jag haft pengar över så hade jag köpt tre stycken direkt...


Här promenerad Erling och jag. Röda prickar...




Läs mer på deras egen hemsida:

Klicka på bilden eller här.

Kommentarer
Postat av: Idre Fjälltomter AB

Tack för uppmärksamheten.

Sickan Holmgren/ordf. Idre Fjälltomter AB

2009-04-18 @ 08:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0