Lite mer pyssel efter hemkomsten till Idre

Besökte Atelje G för att ta några bilder inför Arnes nya utställning i Gävle om några veckor.


Några av målningarna på bilden är redan sålda och följer inte med till Gävle.

Arne har börjat skriva små kommentarer till några av sina målningar. Jättekul!

Som till exempel till den här välkommenmålningen. Ett besök behövs för att kunna läsa texten... 
Men då är det bråttom. Snart plockas utställningen ned för att exponeras i större lokaler i Gävle.

Annat pyssel som jag hade var att hämta flyttkartonger från pannrummet på Sporthotellet.
Jag hade lagrat lite blandat flyttgods där som jag troligen aldrig kommer att behöva. Men eftersom Sporthotellet är sålt så bör det ju överlämnas utan blandat flyttgods som tillhör någon annan.

Men jag kanske ska upprepa att Leffe, Anki och Jennifer bor kvar i sitt hus bredvid Sporthotellet.
Och Idrefjällens Buss och Taxi fungerar som tidigare.

Vi välkomnar de nya ägarna till Sporthotellet och ser positivt och nyfiket fram mot det som nu ska ske.

Kommentarer
Postat av: Arne G

Ett missförstånd Ulf, jag ska inte ha en utställning om några veckor i Gävle, utan hoppas kunna komma överens med ett välkänt galleri om

en kommande separatutställning, därav behovet av några bilder att visa i mitten på denna månad.

2008-10-01 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0